شرکت۵۸.۱۸ درصد یزدی‌ها در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۵۸.۱۸ درصد از مردم دارالعباده یزد شرکت کردند.

 علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در استان یزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ مشکلی برگزار شد و تلاش‌های همه مردم، دست اندرکاران و عوامل اجرایی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد قابل تقدیر است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت پرشور مردم فهیم استان یزد در این دوره از انتخابات ادامه داد: با حضور پرشور مردم شریف، استان یزد توانست میزان مشارکت مردمی ۵۸.۱۸ درصد را ثبت نماید.

عزیزی با اشاره به اینکه آراء صحیح ماخوذه در استان یزد تعداد ۴۳۶ هزار و ۷۲۲رای است، افزود: میزان و درصد رای چهار کاندید در استان یزد به ترتیب آقای سعید جلیلی ۲۱۳ هزار و ۵۱۳ رای و با ۴۸.۸۹ درصد، آقای مسعود پزشکیان با ۱۶۵ هزار و ۶۹۶ رای و با ۳۷.۹۴ درصد، آقای محمد باقر قالیباف با ۳۵ هزار و ۶۸۰ رای و با ۸.۱۷ درصد، آقای مصطفی پور محمدی با ۳ هزار و ۸۲۸ رای و با درصد ۰.۸۸ درصد توانستند این میزان از آرای استان را از آن خود نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شده و در تاریخ ۱۵ تیرماه در سراسر کشور و استان یزد مرحله دوم انتخابات برگزار خواهد شد.

 چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ۸۷۰ شعبه اخذ رأی در سراسر استان یزد برگزار شد و ۱۴ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی فعالیت داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۰ تير ۱۴۰۳
من چندین صندوق در شهر خود را دیدم اتفاقا خلوط ترین انتخاباتی بوده که تا کنون دیده ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۰ تير ۱۴۰۳
چه فایده ای دارد بعد دوباره وضع اقتصادی همین است