گرامیداشت چهلم رئیس جمهور شهید و همراهانش در بافق

گرامیداشت چهلمین روز در گذشت رئیس جمهور شهید و همراهانش با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در امامزاده عبدالله بافق برگزار شد.

نجم الهدی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان  یزد در مراسم گرامیداشت چهلمین روز در گذشت رئیس جمهور شهید و همراهانش گفت: از گذشته تاکنون امام و ولی، تنها با همراهی و همدلی مردم و به کمک یاران و دستیاران ویژه توانسته جامعه را هدایت کند. 

او افزود: امام راحل (ره) شاگردانی تربیت کرد که این شاگردان، رکن شدید و تکیه گا‌ه‌های ویژه‌ای شدند و آنها مردم را جمع و همراه خود کردند تا انقلاب اسلامی شکل گرفت. 

نجم‌الهدی بیان کرد: سه سال پیش رهبر معظم انقلاب یک تکیه گاه ویژه پیدا کرد که برای او بارقه امیدی شد و او کسی جز شهید آیت الله رئیسی نبود. 

او گفت: شخصیتی که به معنای واقعی کلام، برای رهبر معظم انقلاب تکیه گاه بود و با اعتقادی عظیم، به مبانی پایبند شد و به میدان آمد. 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یزد بیان داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب اگر شهید رییسی مانده بود بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شد. 

او افزود: رهبر معظم انقلاب تکیه گاه ویژه‌ای از دست داد؛ کسی که تمام معادلات را برهم زد و برخی مناسبات را تغییر داد و با لباس روحانیت در گل و لای به وقت سیل و بحران برای خدمت به مردم، از تلاش دست نکشید. 

نجم‌الهدی تصریح کرد: شهید رییسی رویگردان از دین خدا نشد، متواضع بود و در مقابل اهل کفر محکم ایستاد تا توانست رکن شدید شود و کاری کرد که خدا هم او را دوست بدارد. 

او خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو فردی را انتخاب کنید که رکن شدید و دستگیر رهبر معظم انقلاب باشد و راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

سخنرانی، مداحی و نوحه خوانی از برنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.