استفاده بیش از ۵۹۰ هزار مسافر از ناوگان حمل‌ونقل عمومی

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری از جابه‌جایی بیش از ۵۹۰ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون و درون استانی طی سه ماهه اول امسال‌ خبر داد.

حسین مالکی اظهار کرد: طی سه ماه نخست امسال‌ جابه‌جایی ۲۲۵ هزار و ۶۹۵ نفر مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون استانی و ۳۶۴ هزار و ۷۴۳ نفر مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون استانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جابه‌جایی این تعداد مسافر در قالب ۸۱ هزار و ۳۲۸ سفر، افزود: از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۸۱ سفر برون استانی و ۵۲ هزار و ۸۴۷ سفر درون استانی بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت حمل‌ونقل مسافربری در استان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۷۴ دستگاه اتوبوس، ۷۸۹ دستگاه مینی‌بوس، ۹۶۷ سواری، با سه هزار ۶۱۶ نفر راننده و دو هزار و ۳۰ ناوگان حمل‌ونقل مسافری تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

مالکی اضافه کرد: عمر متوسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان در حال حاضر در اتوبوس بیش از ۱۷ سال، مینی‌بوس بیش از ۲۹ سال و سواری ۱۳ سال است.

وی خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از رانندگان حوزه حمل‌ونقل مسافر از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار