صحبت‌های یک تحلیلگر که به مذاق مجری بی‌بی‌سی خوش نیامد + فیلم

ویدئویی از اظهارات پیمان عارف تحلیلگر روابط بین‌الملل در آنتن زنده بی‌بی‌سی که به مذاق مجری برنامه خوش نیامد را مشاهده می‌کنید.

تحلیلگر روابط بین الملل در برنامه زنده بی‌بی‌سی گفت: پیروز، مردم هستند که در انتخابات شرکت کردند؛ شما اپوزیسیون در این ۴۵ سال  چه به دست آوردید؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۱۹:۲۱ ۱۰ تير ۱۴۰۳
نوجوان که بودیم تلوزیونی و ماهواره رسانه های معروف به لوس‌آنجلس تحلیل شان این بود که ایران با تفنگ حسن موسی چطور می خواهد جلوی ناو هواپیمابر آمریکایی را بگیر امروز می گویند آمریکا حریف انصارالله یمن ( فقیرترین و جنگ زده ترین کشور غرب آسیا) نیست زیرا ایران از آنها پشتیبانی می کند. منظور این است قدرت افزایی در همه حوزه ها عزتمندی بهمراه دارد . فکر و ذهنیت ضد انقلاب به انداز زیادی فسیل زده از همان جنس قدیم تلوزیون های لوس‌آنجلس است هنوز قدرت ایران و نظام اسلامی را باور ندارند . بگمان نویسنده اگر نظام اسلامی سلاح هسته ایی داشت صد در صد امریکای جنایتکار جرعت و جسارت ترور سردار علمدار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین رژیم صهیونستی هم جسارت ترور سرداران ایرانی در کنسولگری ایران در سوریه را نداشت . سلاح هسته ایی خیلی مهم است . در حال حاظر اگر تیم ظریف به پاستور باز گردد . باز آش همان است و کاسه همان .
آخرین اخبار