معاون فنی و راه‌های روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی :

۸۸ درصد تردد‌های جاده‌ای آذربایجان‌شرقی مربوط به وسایل نقلیه سبک است

 معاون فنی و راه‌های روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماهه نخست امسال ۸۸ درصد از تعداد تردد‌های جاده‌ای استان مربوط به وسایل نقلیه سبک بود.

 عبدی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال  بیش از ۱۰۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان آذربایجان شرقی ثبت شده است گفت: ۱۲ درصد از این تردد‌ها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

وی اظهار کرد: این تعداد تردد وسایل نقلیه در جاده‌های آذربایجان شرقی توسط ۹۸ دستگاه ترددشمار آنلاین موجود در جاده‌های مختلف استان ثبت شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش یافت.

معاون فنی و راه‌های روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان پنج میلیون و ۷۵۷ هزار دستگاه خودرو بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشت.

عبدی تعداد وسیله نقلیه خروجی از آذربایجان شرقی را پنج میلیون و ۵۷۹ هزار دستگاه خودرو اعلام کرد و ادامه داد: پرترددترین جاده‌های استان در این بازه زمانی به ترتیب مسیر‌های رفت و برگشت کنارگذر جنوبی شهید کسایی (باسمنج- تبریز) و (تبریز- باسمنج)، ایلخچی-تبریز، تبریز- صوفیان، آذرشهر- ایلخچی و تبریز- خواجه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.