پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌غربی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از برگزاری پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان غربی خبر داد.

کریم‌الله محبوبی گفت: در راستای کمک به آزادسازی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان برگزاری پویشی با کمک اردبیلی‌های مقیم استان آذربایجان‌غربی تدارک دیده شده است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل افزود: برای کمک به زندانیانی که در قالب این پویش برای آزادی‌شان برنامه‌ریزی شده است، در مجموع باید هشت میلیارد ریال جمع‌آوری شود که امید می‌رود خیران نیک‌اندیش اردبیلی مقیم آن استان همچون گذشته در این پویش به یاری ستاد دیه بشتابند.
به گفته او، خیران اردبیلی تنها تا پایان ماه تیر ۱۴۰۳ فرصت دارند که در این پویش مشارکت کرده و زمینه بازگشت زندانیان جرایم غیرعمد را به آغوش خانواده‌هایشان فراهم کنند.
محبوبی افزود: خیران نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز کنند.
نمایندگی ستاد مردمی دیه در استان اردبیل سال ۱۳۸۱ تاسیس شده که از بدو تاسیس با کمک مالی نیکوکاران و این ستاد، افزون بر پنج هزار نفر با مجموع مبلغ بدهی یا محکومیت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.