تحویل ۹۵۰ کلاس درس همزمان با تکریم از خیرین مدرسه ساز

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی  سازمان نوسازی گفت: همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز کشور ایران قوی ۱۲ تیر برگزار می‌شود.

علیرضا راشکی، معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی  سازمان نوسازی در نشست خبری که امروز صبح برگزار شد؛ گفت: همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز کشور با شعار  خیرین مدرسه ساز پیشران ایران قوی ۱۲ تیر برگزار می‌شود.

وی با بیان این که بیش از ۶۵۰ خیر استانی و ۲۰۰ خیر ملی و بالغ بر ۲۵۰ هزار تاثیر گذار در این همایش دعوت شده‌اند؛ افزود: در این همایش از خیرین مدرسه ساز خارج کشور، بانوان خیر مدرسه ساز و گروه‌های جهادی تقدیر خواهند شد.

او ادامه داد: در این همایش برای نخستین بار  در حوزه مسئولیت اجتماعی از خیرین قدردانی خواهد شد. همچنین برای اولین بار ۲ موسسه خیریه که همراه سازمان نوسازی مدارس در مدرسه‌سازی هستند نیز تقدیر می‌شوند.

راشکی گفت: در ۲۹ استان کشور جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار شد که در این همایش از ۳ برگزیده این جشنواره تقدیر می‌شود.

او ادامه داد: برای ۸۵۰ نفر از مدعوین ما به عنوان خیر، لوح تقدیر و تندیس تهیه شده است.

محمدرضا جعفری مدیر عامل مجمع خیرین. مدرسه ساز با بیان این که در سال گذشته تعهدات خیرین به ۱۲ میلیارد رسید؛ گفت: برای سال جاری حدود ۲۰ میلیارد تومان هدف گذاری شده که امیدواریم به این رقم برسیم.

وی ادامه داد: در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، شش کمیسیون داریم که خوشبختانه فعالیت‌های خوبی در حال انجام دارند. کمیسیون خیرین خارج از کشور، کمیسیون بانوان، کمیسیون حقوقی و نظارت، کمیسیون استان‌ها و کمیسیون اجتماعی، کمیسیون مدرسه‌یاری، را داریم که امیدوارم خیرین به خوبی به ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی کشورمان کمک کنند. 

صالحانی، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور نیز اعلام کرد: در این همایش ۹۵۰ کلاس درس تحویل خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار