جریمه حدود دو میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر در همدان

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی همدان گفت:مالک ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق یک میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال جریمه شدند.

 بهادر جانجان گفت: پرونده مباشرت و حمل ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۶۴۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی همدان رسیدگی شد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف ردیف اول را برای مباشرت در قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی همدان گفت: همچنین شعبه متخلف ردیف دوم را برای حمل کالای قاچاق به پرداخت ۶۴۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و در ازای ضبط خودرو حامل، معادل ارزش کالا به پرداخت ۶۴۴ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

جانجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گلوگاه شهید زارعی این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت یک میلیارد ریالی فرجام قاچاق سوخت در ملایر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از محکومیت یک میلیارد و ۱۶ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان ملایر خبر داد.

سعید کریمی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ملایر پرونده قاچاق هزار و ۱۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۳۳۸ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۶۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت ۳۳۸ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

جانجان گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی ملایر پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو تانکردار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.