بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ازبهسازی معابر و آسفالت ریزی شهرک‌های صنعتی استان با ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

هاشم علایی صبح امروز در بازدید از آغاز پروژه زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره دو اردبیل، گفت: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تأسیسات و زیرساخت‌های آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است با همراهی استاندار و مسئولان، کاستی‌ها و نواقص موجود در شهرک‌های صنعتی کاهش یابد که خوشبختانه طی چند سال اخیر، اعتبارات مناسبی برای تامین زیرساخت‌ها تخصیص یافته است.
او اجرای این پروژه مهم زیرساختی را در تسهیل عبور و مرور واحد‌های تولیدی و ارتقاء راه‌های ارتباطی بسیار مهم برشمرد و گفت: این پروژه در برگیرنده زیرسازی و آسفالت باند رفت و برگشت جاده دسترسی و لکه‌گیری برخی از معابر شهرک صنعتی شماره دو و همچنین بهسازی و آسفالت باند رفت و برخی از معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی شماره یک اردبیل است.
علایی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد که تلاش می‌شود تا پایان نیمه اول امسال عملیاتی و در اختیار واحد‌های تولیدی قرار داده شود.
او بیان کرد: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، موظف به واگذاری امور شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی هستیم تا با کم کردن تصدی‌گری بخش دولتی، شاهد واگذاری امور به صاحبان صنایع باشیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از عمده مشکلات شرکت‌های خدماتی که متشکل از خود کارآفرینان و صنعتگران هستند، کمبود منابع مالی است که اختصاص بخشی از مالیات ارزش افزوده برای بهسازی زیرساخت‌ها، بهترین راه ممکن برای تامین منابع پایدار برای این شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.