زنجان از مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی کشور میزبانی می‌کند

رئیس هیات دوچرخه سواری استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی، این هیات ورزشی به مدت ۲ روز از مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان میزبانی می‌کند.

فرهاد عصفوری رئیس هیات دوچرخه سواری استان زنجان گفت: مسابقات دوچرخه‌ سواری قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان و امید با حضور ۷۰ نفر از برترین ورزشکاران منتخب کشور در زنجان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: ورزشکاران از فردا ۱۱ تیر از ساعت هشت صبح در رشته استقامت ۱۵۰ کیلومتر در مسیر جاده زنجان به دندی رکاب می زنند.

این مسئول ورزشی ادامه داد: همچنین روز سه‌شنبه ساعت ۹ صبح نیز مسابقه تایم تریل انفرادی به مسافت ۳۶ کیلومتر در مسیر شهرستان سلطانیه به طرف جاده خدابنده برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات از زنجان مهدی سهرابی، هادی حسینی، پیام کرمی و محمد امین حیدری به عنوان ورزشکار و محمد رحمتی به عنوان مربی و سرپرست تیم حضور دارند.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان زنجان گفت: این استان طی سال های گذشته از مسابقات کشوری متعددی میزبانی کرده بود اما در چهار سال گذشته میزبانی مسابقات را نداشتیم.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین رخدادهایی در ارتقای رنگینگ و امتیاز دوچرخه سواران استان بسیار تاثیرگذار است، گفت: این موضوع اهمیت زیادی دارد چون حضور دوچرخه سواران استان را در رقابت های بین المللی هموارتر می کند.

عصفوری، تکمیل پیست دوچرخه سواری استان را از جمله مطالبات مهم بر زمین مانده و بحق ورزشکاران این رشته عنوان کرد و افزود: عملیات اجرای این پروژه مهم از سال ۹۱ آغاز شده که هم اکنون به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.