فراخوان ثبت‌نام از طلاب در آزمون سالانه حفظ قرآن کریم

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری از آغاز ثبت‌نام از طلاب برای آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه خبر داد.

حجت‌الاسلام علی موذنی با اشاره به آغاز ثبت‌نام از طلاب برای آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه گفت: علاقه‌مندان تا سوم مردادماه می‌توانند از طریق سامانه نجاح حوزه علمیه به نشانی login.ismc.ir ثبت‌نام کنند.

وی افزود: این آزمون سالانه ۲ بار شامل آزمون اصلی و آزمون مجدد برای جاماندگان برگزار می‌شود و کسانی که بتوانند نمرات حدنصاب را کسب کنند از تشویق‌های مادی و معنوی برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال نیز آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در تاریخ ۱۲ مردادماه همزمان با سراسر کشور و به‌صورت آزمون‌های شفاهی و کتبی برگزار خواهد شد، ادامه داد: این آزمون در مرکز استان و با داوری «حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی برجیان» و «حجت‌الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه» از مدرسان حوزه علمیه و حافظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

مؤذنی بیان کرد: با توجه به اینکه اجرای این آزمون به مدیریت‌های استانی حوزه علمیه تفویض شده و صرفاً در مراکز استانی برگزار می‌شود، از طلاب دیگر مناطق استان دعوت می‌شود برای شرکت در این آزمون در شهرکرد برنامه‌ریزی کنند تا از امتیازات درنظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

وی با تصریح اینکه امسال برای نخستین بار حفظ ۵ جزء و ۲۵ جزء نیز به آزمون سالانه حفظ اضافه شده است، افزود: به این ترتیب، این آزمون در حفظ جزء‌های ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و حفظ کل قرآن برگزار خواهد شد که پیش‌بینی ما این است امسال تعداد طلاب شرکت‌کننده نسبت به سال‌های قبل که معمولاً به رقم ۲۵ نفر می‌رسید، افزایش یابد.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری با دعوت از طلاب حافظ قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برای ثبت‌نام در آزمون سالانه حفظ، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی از طریق سامانه نجاح حوزه علمیه به نشانی login.ismc.ir اقدام کنند؛ مهلت ثبت‌نام سوم مردادماه ۱۴۰۳ تعیین شده است.

مؤذنی در پایان گفت: آزمون مفاهیم به‌صورت کتبی و بر طبق دستورالعمل اجرایی برگزار خواهد شد؛ طلاب می‌توانند برای دریافت آیین‌نامه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۳۱۳۳۳۵۸۵ تماس بگیرند یا به کانال اطلاع‌رسانی @mhq ۱۱۴ در ایتا مراجعه کنند.

برچسب ها: قرآن کریم ، طلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار