اماکن گردشگرپذیر اردبیل زیر ذره‌بین سامانه نظارتی قرار گرفت

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از انجام بازدید‌های نظارتی بر اماکن و تاسیسات گردشگری این استان خبر داد.

یحیی نجارقابل گفت: با توجه به افزایش ورود گردشگران به استان اردبیل بازدید‌های نظارتی از تاسیسات گردشگری، مراکز خدماتی و رفاهی و واحد‌های خدمات‌رسان به صورت مستمر انجام می‌شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: این بازدید‌ها در ۲ قالب تلفیقی یا مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله میراث فرهنگی، بهداشت، تعزیرات، صمت و اماکن و در قالب دستگاهی به صورت تخصصی از واحد‌های تحت‌نظر هر دستگاه اتفاق می‌افتد.
به گفته او، بازدید از محور‌های مهم گردشگری و مناطق گردشگرپذیر استان در اولویت قرار دارد و نظارت بر مراکز خدمات رفاهی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، کیفیت و نرخ خدمات، بهداشت محیط و رعایت قوانین هم در این بازدید‌ها مدنظر قرار می‌گیرد.
استان اردبیل در فصل تابستان یکی از مطبوع‌ترین شرایط آب و هوایی را در کنار جاذبه‌های متعدد طبیعی و تاریخی دارد که همین امر موجب استقبال گسترده گردشگران از اردبیل به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور می‌شود.
پل معلق مشگین‌شهر، کوه سبلان با ظرفیت کوهنوردی، وجود پیست اسکی آلوارس و سرعین به عنوان شهر چشمه‌های بهشتی از جاذبه‌های پر بازدید استان اردبیل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.