جذب بیش از ۵۰۰ حامی برای ایتام کرمانی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از جذب ۵۵۱ حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد.

 

 ناصر عسکری‌نژاد با اشاره به راه اندازی پایگاه‌هایی برای جذب حامی در ایام دهه امامت و ولایت در استان گفت: کمیته امداد استان کرمان در این ایام با راه‌اندازی پایگاه‌هایی وهم‌چنین از طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری اقدام به جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به جذب ۵۵۱ حامی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ایام دهه امامت و ولایت افزود: این حامیان حمایت ۶۱۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده دار شدند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۵۶۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، تصریح کرد: این ایتام و فرزندان محسنین با کمک ۷۶ هزار حامی نیکوکار حمایت می‌شوند.

عسکری نژاد ارتقاء سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام و بیان کرد: با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد، امیدواریم شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و هم‌چنین افزایش میانگین پرداختی حامیان باشیم.

وی بیان کرد: شهروندان و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده و حمایت یک یا چند فرزند معنوی را به عهده بگیرند.

 

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.