فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف از مدارس آغاز شود

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف از مدارس آغاز شود، گفت: فرهنگ‌سازی الگوی مصرف یک رکن مهم است و مولفه آن فناوری‌های پیشرفته است.

آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: بحث آب، برق و انرژی استان نیازمند یک برنامه‌ریزی جدی و بلندمدت است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور  عنوان کرد: در مباحث مرتبط با تأمین آب استان قم، ایجاد سد و انتقال آب از دریا هرچه سریع‌تر در دستور کار قرار بگیرد همچنان که برخی استان‌ها انجام داده‌اند.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه باید یک نگاه کلان و راهبردی در تامین انرژی استان داشت، بیان کرد: لازم است از همه ظرفیت‌های درون‌استانی و ملی استفاده کرد و طرح‌ها را پیش برد؛ بسیاری از کشور‌ها انرژی بادی و خورشیدی را دنبال می‌کنند، ما هم باید با یک جهش به انرژی‌های تجدیدپذیر بپردازیم تا بار مصرف گاز سبک شود.

آیت الله اعرافی، هم‌افزایی و همکاری همه دستگاه‌های قم برای پیشبرد اهداف کلان استان را ضروری دانست و بیان کرد: باید مسائل اساسی استان را شناسایی کرد و با کمک استاندار، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و سایر بخش‌های مربوطه به حل آنها پرداخت.

در ابتدای این دیدار مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم به بیان گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این شرکت پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار