عباس‌آباد مازندران قطب گردشگری کشاورزی می‌شود

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد گفت: عباس‌آباد می‌تواند به قطب گردشگری کشاورزی مازندران تبدیل شود.

نادر سحرخیز سرپرست نمایندگی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد با بیان این مطلب که ظرفیت‌های متنوعی در گردشگری شهرستان عباس‌آباد وجود دارد که باید شناسایی و بهره‌برداری شود، گفت: قطعا گردشگری کشاورزی می‌تواند شهرستان عباس آباد را در صدر تاسیسات گردشگری کشور در بخش کشاورزی معرفی کند.

او افزود: عباس‌آباد قطب اول گل و گیاه استان مازندران و کشور با تولیدات متنوع، جاذبه خوبی برای گردشگران است و باید تلاش کرد از این ظرفیت نهفته به صورت بالفعل در جهت توسعه گردشگری شهرستان عباس‌آباد بهره‌برداری کرد.

سحرخیز موضوع تجربه‌گرا بودن فعالیت‌های گردشگری را امری ضروری در جذب گردشگران دانست و گفت: برای همه فعالان این حوزه داشتن برنامه برای مهمانان ضروری است و تجربه فعالیت‌هایی مانند کشاورزی برای گردشگران هیجان انگیز است و باعث جذب مخاطبان می‌شود.

او افزود: شهرستان عباس‌آباد با داشتن ۵۴ هکتار گلخانه و ۱۰۹ هکتار فضای باز یکی از قطب‌های تولید گل و گیاه مازندران است و ۱۰۲ بهره‌بردار در زمینه پرورش گل و گیاه در مناطق کلاراباد، سلمانشهر و عباس‌آباد مشغول فعالیت هستند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد همچنین گفت: ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه گل‌های زینتی وجود دارد که سراسر تجربه است و حتما گردشگری کشاورزی باعث رونق اقتصادی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار