صدور مجوز راه‌اندازی هفت مدرسه سما در همدان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: مجوز هفت مدرسه در دوره‌های جدید براساس طرح‌های توجیهی تهیه شده از سازمان سما اخذ شده انجام می‌شود.

غلامرضا خاکساری گفت: شعار ما در مدارس سما «هر دانش‌آموز، یک مهارت» است که در سطح شهر همدان به‌طور کامل هر دانش‌آموز در هر پایه‌ای یک فعالیت را در کنار درس می‌آموزد.

او گفت:مجوز هفت مدرسه در دوره‌های جدید براساس طرح‌های توجیهی تهیه شده از سازمان سما اخذ شده که به ترتیب از طریق معاونت امور مدارس دانشگاه پیگیری راه‌اندازی این مدارس انجام می‌شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان  با اشاره به اینکه برخی از مدارس غیرانتفاعی در مجموعه کلی، دیدگاه فقط آموزشی دارند و دانش‌آموزان را برای کنکور و آزمون‌های تیزهوشان آماده می‌کنند، گفت: در این مدارس چندان برنامه‌های پرورشی و ورزشی مورد توجه قرار نمی‌گیرد و تمام انرژی را روی درس و آموزش دانش‌آموزان می‌گذارند.

خاکساری با بیان اینکه در تمامی زمینه‌ها دارای استعداد‌های درخشان هستیم، گفت: کمیته استعدادیابی استانی در مدارس سما فعالیت می‌کند و وظیفه این کمیته تشخیص استعداد دانش‌آموزان در حوزه ورزشی در مدارس و معرفی آنها به فدراسیون‌ها است.

او گفت: مرکز استعدادیابی ورزشی دانش‌آموزی مدارس سمای استان همدان در این دانشگاه با توجه به امکانات و تجهیزات پیشرفته مستقر است و این امکان وجود دارد که با حمایت اداره‌کل آموزش و پرورش با کیفیت بسیار بالا موضوع استعدادیابی ورزشی و پیکرسنجی در مدارس شهرستان براساس توانمندی‌های علمی و تجهیزات بسیار عالی دانشگاه انجام شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: با توجه به ظرفیت، امکانات، تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی، رفاهی و خدماتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، معاون امور مدارس می‌تواند یک دهکده مهارت در بستر این مجتمع راه‌اندازی کند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.