قطع برق ۱۲ اداره پرمصرف اصفهان

برق ۱۲ اداره پر مصرف در کلانشهر اصفهان در هفته نخست تیرماه قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با بیان اینکه هدف از اجرای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی مصرف برق در ساعات ۶ تا ۱۳ و کاهش ۷۰ درصدی در ساعات غیر اداری نسبت به مصرف سال ۱۴۰۰ است که در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، پس از اخطار منجر به قطعی برق می‌شود گفت: بر همین اساس هفته گذشته (هفته نخست تیرماه) برق ۱۲ اداره پرمصرف و بدمصرف در شهر اصفهان قطع شد.


مهرداد دادخواه افزود: امسال پیک بار مصرف را در روز‌های پایانی خرداد ماه و هفته ابتدای تیرماه تجربه کردیم که میزان مصرف به ۷۷ هزار و ۳۰۰ مگاوات در کشور رسید و در شهر اصفهان پیک بار در چهارم تیرماه به یک هزار و ۲۹۱ مگاوات رسید.


او با بیان اینکه الگوی مصرف در شهرستان اصفهان ۳۰۰ کیلووات ساعت است، خاطرنشان کرد: مصرف برق ۷۰ درصد از مشترکان خانگی در شهرستان اصفهان کمتر یا در حد الگوی مصرف است و ۳۰ درصد مصرف بالا دارند و تعدادی از مشترکان نیز بد مصرف هستند که چهار برابر الگوی مصرف استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک خانگی داریم، اضافه کرد: از این تعداد شمار مشترکان بد مصرف به سه هزار و ۸۰۰ مشترک می‌رسد که برای این چهار درصد مشترک بد مصرف محدودیت‌هایی اعمال شده و مصارف را کنترل خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار