دبیر ستاد انتخابات استان ایلام خبر داد

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در ایلام

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام از فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان در روز جمعه ۱۵ تیرماه خبر داد.

فرشید زرگوش  با اشاره به فراهم شدن کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان، اظهار کرد: ۶۳۳ شبعه اخذ رای همانند مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، برای مرحله دوم انتخابات نیز میزبان مردم استان هستند.

وی با اشاره به اینکه کل شعب اخذ رای در سطح استان در حال اماده سازی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات است، تصریح کرد: به روز رسانی دستگاه‌های احراز هویت و فراهم کردن ملزومات لازم برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان در حال انجام است.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به تائید نتیجه مرحله اول انتخابات توسط شورای نگهبان، خاطرنشان کرد: فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری برای مرحله دوم، هم اکنون آغاز شده و ستاد‌های استانی نیز می‌توانند فعالیت تبلیغی خود را آغاز کنند.

زرگوش با بیان اینکه مدارک مورد نیاز برای شرکت در انتخابات اصل کارت ملی و شناسنامه است، یادآور شد: سن انتخاب کنندگان در انتخابات ۱۵تیرماه، ۱۸ سال تمام است و بر این اساس، همه متولدین روز ۱۵تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با حضور در شعب اخذ رأی سراسر کشور در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در ۱۵ تیرماه با هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات استان انجام شده است.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.