حزب عدالت طلبان ایران اسلامی از جلیلی حمایت کرد

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی، طی بیانیه‌ای حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد.

متن بیانیه حزب عدالت طلبان ایران اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم غیرتمند ایران اسلامی با حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ثابت کردند، همواره پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌اند و به آینده فرزندان و کشور خود اهمیت می‌دهند. این حضور آگاهانه و غرورانگیز تمامی اقشار و اقوام ایران اسلامی در برابر کمپین‌های ضد مشارکتی معاندان با حضور مردم در پای صندوق‌ها با وجود تهدیدات و تحریم‌ها و محقق نشدن پیش بینی دشمن از ارزشمندترین دستاورد انتخابات است، بشمار می‌رود.

حزب مردمی عدالت طلبان ایران اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر مجدد از مردم فهیم و ارزش مدار کشورمان که به نامزد اصیل، فرهیخته متواضع، پاکدست، جانباز و رزمنده، متخصص و متعهد و با برنامه جناب اقای دکتر سعید جلیلی رای داده و اعتماد به فرزند خود کرده اند و اکنون طبق قانون به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با رقیب خود جناب آقای دکتر پزشکیان راه یافته و رقابت خواهند کرد، به استحضارتان می‌رسانیم: ضمن تقدیر و تشکر از رقبا و طرفداران هموطن که با حضور گرم خود رای به جمهوری اسلامی دادند، در این برهه از همه طرفداران رقبای مرحله اول و رقیب، دعوت بعمل می‌آید بار دیگر ضمن حضور گسترده در انتخابات به نامزد اصلح و تو انمند، مردمی و صادق و پاکدست و ولایتمدار، جناب آقای دکتر سعید جلیلی مرد خستگی ناپذیر را انتخاب کنند.

به امید فردایی بهتر و رفع محرومیت و اقتدار در محافل بین المللی، رای نهایی هر ایرانی. دکتر سعید جلیلی

نعمت الله حکیم. دبیرکل حزب عدالت طلبان ایران اسلامی

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۱ تير ۱۴۰۳
اصلا طرفدار هیچ کدام نیستم و خدا شاهده رای هم ندادم
ولی چطور عدالت طلبی هستید که راضی به حمایت از کسی شدید که بخاطر منافع گروهش راضی شده به ۸۰ میلیون ملت ضربه بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۱ تير ۱۴۰۳
یکی بگه عدالت آموزشی یعنی چه اگر نمیدونن من بگم چه خودشوون چه کارشناساشون ویا پرسش کنندگانشون آنها اصلا این موضوع اساسی که بنیاد تمام نظامهای آموزشی دیده نشد
Germany
ناشناس
۰۴:۰۸ ۱۱ تير ۱۴۰۳
دور اول به قالیباف رای دادم. دوردوم به آقای جلیلی رای میدم تا جبهه انقلاب قوی باشه و بتونه عدالت رو برای تک تک ایرانی ها عملیاتی کنند. آقای جلیلی لطفا نقشه راه اون سه کاندید رو هم تو برنامه هاتون بگنجونید تا رای بالا بیاورید و اگر رای آوردید و انتخاب شدید ، این سه کاندید باارزش رو تو کابینه تون جا بدید تا انشاء الله دراجرای عدالت مشت پری در مقابل اصلاح طلب های انحصارطلب داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۰ تير ۱۴۰۳
آیا وقت اون نشده که طبق ایه اکثرهم لایعلمون انتخاب رئیس جمهور رو بدند دست رهبر یا خبرگان یا... چرا اصلی ترین کار جامعه رو باید سپرد دست عامه مردم که از روی احساس و تبلیغ و دیدن چند تا عکس، نه تعقل درست رای میدند و راحت فریب می خورند. ما حکومت اسلامی باید داشته باشیم به قول شهید اوینی دموکراسی برگرفته از نظام غرب و بهترین دستگاه برای لیبرالیستهاست لطفا کتاب ولایت فقیه ج 3 ص187 علامه طهرانی رو که عارف بزرگی بودند رو بخونید کمیل خراسانی هم فایل صوتی در این مورد دارند
آخرین اخبار