آقای جلیلی آدم تصمیم‌ها و روزهای سخت است

رئیس ستاد سعید جلیلی در لرستان با اشاره به ساده‌زیستی این نامزد انتخاباتی گفت: حضور در کنار مردم و با مردم بودن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دکتر جلیلی است.

غلامرضا عسکریان اظهار کرد: آقای جلیلی آدم تصمیم‌ها و روزهای سخت است و بارها در حوادث مختلق و مناسبت‌های مختلف ملی و بین‌المللی نقش موثری داشته است.

وی با اشاره به آشنایی سعید جلیلی با مشکلات کشور و به ویژه لرستان، خاطرنشان کرد: پیگیری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و صنعتی، حقابه، سدهای نیمه‌تمام، حمایت از مددجویان تحت‌پوشش از مهمترین مطالبات مردم استان از این نامزد ریاست‌جمهوری است.

رئیس ستاد سعید جلیلی در لرستان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر بی‌توجهی‌های بسیاری به هنرمندان و ورزشکاران و اصحاب رسانه استان شده است، افزود: نداشتن امنیت شغلی از مهمترین دغدغه‌های اقشار فرهنگی و هنری و اجتماعی استان است که آقای جلیلی برای رفع این دغدغه‌ها برنامه دارد.

عسکریان با اشاره به ساده‌زیستی دکتر جلیلی، تصریح کرد: حضور در کنار مردم و با مردم بودن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نامزد انتخاباتی است.

وی بیان داشت: ستادهای دکتر جلیلی کاملا مردمی هستند و از هیچ مرکز دولتی تامین منابع نمی‌شوند.

رئیس ستاد سعید جلیلی در لرستان با بیان اینکه لرستان مصداق یک جهان فرصت است، گفت: امید می‌رود با توجه به ظرفیت‌های بسیار لرستان در حوزه‌های مختلف، در دولت آینده این پتانسیل‌ها بالقوه شوند.

عسکریان از حضور سعید جلیلی در خرم‌آباد طی روز سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح در سالن شهید چاغروند ورزشگاه تختی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.