جلیلی برای اداره کشور برنامه جامع و کامل دارد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: دکتر جلیلی برای اداره کشور برنامه جامع و کامل دارد، برنامه جامع و کامل دکتر جلیلی برای اداره کشور قطعاً در زندگی مردم تأثیر مستقیم خواهد داشت.

عباس گودرزی گفت: دکتر جلیلی برای اداره کشور برنامه جامع و کامل دارد، برنامه جامع و کامل دکتر جلیلی برای اداره کشور قطعاً در زندگی مردم تأثیر مستقیم خواهد داشت. 

وی اظهار داشت: انتخابات یک امر راهبردی و مهم در انقلاب اسلامی ایران است، دور دوم انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، دور دوم کامل‌کننده حضور باشکوه مردم در انتخابات است، انتخابات از مولفه‌های مهم اقتدار ایران اسلامی است. 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: بهترین تجلی‌گاه پیوند مردم با حاکمیت انتخابات است، امروز ۲ قطبی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب و چپ و راست واقعی نیست، ۲ قطبی امروز جامعه ما یکی حفظ خط اصولی دفاع از مستضعفین و در مقابل آن فاصله‌گرفتن از مردم و نگاه به بیرون و بی‌توجهی به ظرفیت‌های داخلی کشور و در شرایط سخت کنار مردم نبودن است. 

گودرزی افزود: ما این ۲ قطبی را تجربه کردیم، وجه مثبت آن ادامه راه دولت شهید آیت‌الله رئیسی و وجه منفی آن تکرار دولت حسن روحانی است، وقتی می‌گوییم نه به دولت روحانی علتش این است که در کرونا و سیل و زلزله آقای روحانی را در ویلاهای شمال پیدایش می‌کردی و در خوشی گم شده بود، ولی پیکر پاک شهید سید ابراهیم رئیسی در راه خدمت در جنگل‌ها و کوهستان گم شد. 

وی اظهار داشت: رای من دکتر جلیلی است و از مردم استان لرستان و شهرستان بروجرد دعوت می‌کنم که به این کاندیدای اصلح که فردی متدین، پاک‌دست، شجاع و انقلابی و کارآمد و دارای برنامه رای بدهیم.

وی بیان کرد: خیلی فرق دارد رئیس‌جمهوری برنامه داشته باشد و صبح بعد از انتخابات نقطه رهایی برای ملت باشد، و یا اینکه رئیس‌جمهوری رویکرد و برنامه مشخصی نداشته باشد و بخواهد دیگران برای او تصمیم‌گیری کنند. 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: دکتر جلیلی سه‌شنبه به لرستان سفر خواهد کرد و از مردم لرستان دعوت می‌کنیم که روز سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح در مراسم استقبال و اجتماع بزرگ حامیان دکتر جلیلی شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.