کوتاهی و عدم حضور در انتخابات جایز نیست

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز همه باید تکلیف خود را در روز جمعه و پای صندوق‌های رأی ادا کنند و کوتاهی و عدم حضور در انتخابات جایز نیست که در غیر این صورت باید پاسخ خون شهدا را بدهیم.

حجت الاسلام سید حسین مؤمنی شامگاه یکشنبه در مراسم اربعین شهید رئیسی و شهدای خدمت که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور خانواده این شهید و اقشار مختلف مردم قم برگزار شد گفت: آیت الله رئیسی دلش برای انقلاب و نظام اسلامی و مردم سوخت و رهبر معظم انقلاب نیز فرمود دلم برای رئیسی سوخت.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: برخی‌ها کاذب هستند و با وجود دیدن خدمت شهید رئیسی، حرف‌های خلاف واقعی می‌زنند که در این مسیر باید هوشیار بود.

حجت الاسلام مؤمنی اضافه کرد: شب قدر نظام اسلامی انتخابات است و در این زمینه کوتاهی جایز نیست و کوتاهی کردن برخی‌ها خیانت است.

 استاد حوزه علمیه قم  بیان کرد: باید در عمل دید رئیسی کیست و او را باید شناخت و کسانی در این جبهه و در مسیر شهید رئیسی می‌توانند بمانند که در این مسیر خستگی نشناسد.

حجت الاسلام مؤمنی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود تا رئیسی بود از خدماتش نگفتند و حتی از این بالاتر برخی‌ها که این روز‌ها تریبون به دست گرفتند رسماً خدمات شهید رئیسی را زیر سوال می‌برند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: در برهه‌های مختلف تهمت‌ها و حرف‌های نامناسبی به رئیس جمهور شهید زده شد و از برخی‌ها که باید به موقع حرف می‌زدند و نزدند، گلایه داریم و آیت الله رئیسی ذوب در ولایت بود.

حجت الاسلام مومنی گفت: رئیسی با شهادتش در دل بسیاری‌ها تحول ایجاد کرد و امید است این روحیه همچنان باشد و از بین نرود.

استاد حوزه علمیه قم اتصریح کرد: هیچ کجای دنیا بیرق امام حسین علیه السلام همانند ایران بلند نیست و نباید در این مسیر ناامید شد و مسؤولان باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند و نباید در خدمت به مردم دریغ کنند و کسانی که ولایت پشت کنند سرگردان و در به در خواهد شد و حاج قاسم نیز به این امر اشاره کردند.

حجت الاسلام مؤمنی گفت: امروز همه باید تکلیف خود را در روز جمعه و پای صندوق‌های رأی ادا کنند و در غیر این صورت باید پاسخ خون شهدا را بدهیم.

او ادامه داد: محافظ شهید رئیسی می‌گفت شب‌های جمعه این شهید باید در یک مکان مقدس خلوت می‌کرد و اگر در اطراف حرم‌های مطهر بودیم به حرم می‌رفتیم.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: در وجود شهید رئیسی تعلقات دنیا نبود و در مناظرات ایام انتخابات حرف‌های که زده شد که کسی باید پاسخ دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار