رفع تصرف عرصه ملی در رینه و جلوگیری از تصرف اراضی ملی در آبگرم لاریجان

مأمورین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل در اجرای قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، نسبت به رفع تصرف عرصه ملی در رینه و جلوگیری از تصرف اراضی ملی در آبگرم لاریجان اقدام کردند.

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: مأمورین سرجنگلبانی لاریجان و یگان حفاظت منابع طبیعی آمل در گشت و سرکشی از حوزه استحفاظی، نسبت به رفع تصرف از عرصه ملی در رینه و جلوگیری از تصرف اراضی ملی در آبگرم لاریجان اقدام نمودند.

مأمورین سرجنگلبانی لاریجان در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، ۲۰۰ مترمربع از عرصه ملی در رینه که بصورت غیرقانونی بوسیله دیوار بلوکی محصور شده بود را رفع تصرف و آزاد نمودند.

همچنین مأمورین سرجنگلبانی لاریجان در ادامه گشت و سرکشی از حوزه استحفاظی، عملیات تخریب و تصرف اراضی ملی در روستای آبگرم را متوقف و ضمن جلوگیری از تصرف عدوانی، نسبت به صدور اخطار به متخلف اقدام کردند.

مأمورین منابع طبیعی با اقدام بموقع، اراضی ملی در بخش لاریجان آزاد و به بیت المال بازگرداندند.

براساس این گزارش، یک اکیپ متشکل از مأمورین سرجنگلبانی لاریجان و یگان حفاظت منابع طبیعی آمل در راستای کنترل و مدیریت چرای دام، از مراتع لاریجان نیز بازدید میدانی نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار