مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در مدرسه نشاط و تعالی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از استقبال همکاران برای ثبت‌نام فرزندان خود در مدرسه تابستانی نشاط و تعالی خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، رضا محمدنژاد در مراسم افتتاحیه مدرسه نشاط و تعالی که در ایوان شمس با حضور محمدمهدی حسن‌زاده، مسئول بسیج شهرداری و صابری، نماینده ولی‌فقیه در شهرداری تهران برگزار شد، گفت: این برنامه در سال گذشته با کیفیت خوبی ارائه شد و تمام تلاش خود را می‌کنیم که در سال جاری نیز با کیفیت بهتری اجرا شود.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه هزار نفر در سال گذشته در طرح نشاط و تعالی شرکت کرده بودند، افزود: آمار شرکت‌کنندگان امسال نسبت به سال ۱۴۰۲ با افزایش ۲۰ درصدی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: کلاس‌ها برای دختران و پسران در دو مقطع ابتدایی و متوسطه برگزار می‌شود و به دنبال این هستیم کیفیت برنامه‌ها را در تمامی بخش‌ها از جمله فضا و مکان، تغذیه، بهداشت، آموزش و تفریحات را در تابستان ۱۴۰۳ افزایش دهیم و تدارکات لازم را انجام داده‌ایم تا از بهترین امکانات موجود در سطح تهران استفاده شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه همچنین از برگزاری ویژه برنامه بازدید از بخش‌های مختلف مترو با هدف آشنایی فرزندان با مشاغل سخت و فنی والدینشان در مترو خبر داد و خاطرنشان کرد: این بازدید با رعایت تمامی نکات ایمنی برگزار خواهد شد.

وی در پایان از شرکت‌کنندگان در طرح نشاط و تعالی خواست نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه دهند تا با توجه به نقاط ضعف و انتقادات ارائه شده بتوانیم برای جلسات بعدی برنامه‌های جامع‌تری داشته باشیم.

مترو بیشترین شرکت‌کنندگان در طرح نشاط و تعالی را دارد

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین صابری نیا، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران، ضمن خیرمقدم و خداقوت به مجموعه شرکت بهره‌برداری مترو تهران از زحمات همکاران در این مجموعه که روز و شب زحمت می‌کشند تا موضوع بسیار مهم عبور و مرور در تهران بزرگ با این جمعیت بی‌نظیر به نحو مطلوب اتفاق بیفتد و رضایت شهروندان جلب شود، گفت: ما افتخار این را داریم که به‌عنوان خادم شما در بسیج شهرداری با یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها با عنوان نشاط و تعالی در خدمت شما باشیم.

وی تصریح کرد: سرمایه‌های اصلی ما در شهرداری همکارانمان هستند و سرمایه آنها خانواده‌هایشان است و بهترین سرمایه‌گذاری، سرمایه گذاری برای این قشر است. ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی خوبی که مترو صورت داده، اتفاقات خوبی بیفتد و ایام بسیار با نشاط و متعالی داشته باشید.

وی  با بیان اینکه یکی از هدف‌های مهم سازمان بسیج از برگزاری این برنامه‌ها شناسایی استعدادهاست و در راستای رشد آنها گام برمی‌دارد، افزود: در همین راستا تلاش می‌شود تا گروه سرود فرزندان کارکنان مترو شکل بگیرد و از آنها حمایت می‌کنیم و قول می‌دهیم در برنامه‌های مختلف برای اجرا از این گروه استفاده کنیم.

صابری نیا با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران از نظر تعداد جزو سه شرکت بزرگ در شهرداری تهران در برگزاری طرح نشاط و تعالی است، افزود: موضوع نشاط و تعالی بسیار مهم است و باید تلاش شود برنامه‌هایی با نشاط و جذاب برای فرزندان داشته باشیم و در کنار آن برای رشد و تعالی آنها نیز گام برداریم.

 

برچسب ها: مترو ، نشاط و تعالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار