کشف موتور سوزوکی قاچاق در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف موتور سنگین سوزوکی ۱۴۰۰ سی سی فاقد مدارک به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در راستای اجری طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پاسگاه ولی آباد در محور کندوان اجرای این طرح را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران درپی دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه موتور سنگین سوزوکی ۱۴۰۰ سی سی غیر مجاز و فاقد مدارک مالکیتی توسط فردی، اهل و ساکن استان همجوار که در محور کندوان در حال تردد است در اقدامی عملیاتی موفق شدند موتور سنگین قاچاق فاقد مدارک را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به اینکه موتور سیکلت توقیفی فاقد هرگونه مجوز تردد بوده است، گفت: موتور توقیفی به همراه راکب آنها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سلیمانی ارزش ریالی موتورسیکلت قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.