ناکامی تحریم‌های ظالمانه با کمک واحد‌های تولیدی

به کمک واحد‌های تولیدی تحریم‌های ظالمانه که بر علیه کشورمان از سوی دشمنان انجام گرفته است را ناکام گذاشته ایم.

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در بازدید از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بشل که به مناسبت دهه تولید و تجارت انجام گرفت، گفت: واحد‌های تولیدی همواره پای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در دوران تحریم با تکیه بر دانش بومی و خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات عملاً این تحریم‌های ظالمانه را ناکام گذاشته اند.

او در ادامه با تشکر از حضور مدیرکل دادگستری و دیگر مقامات قضایی استان در این شهرک، افزود: با توجه به پای کار بودن سیستم قضایی در جهت رفع موانع واحد‌های تولیدی، می‌بایست از این ظرفیت استفاده بهینه‌ای داشته باشیم.

کهنسال با اشاره به اینکه بیشترین مشکل واحد‌های تولیدی بحث سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و تسهیلات بانکی است، گفت: متاسفانه شاهد مشکلات تامین برق و تامین گاز واحد‌های صنعتی هستیم که علیرغم تلاش‌های صورت گرفته جهت حل این موضوع همچنان شاهد تداوم مشکلات هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: مشکلات مشترک و مهم واحد‌های صنعتی و تولیدی استان در جلسات متعدد استانی و حتی کشوری مطرح شده که امیدواریم با حضور مدیرکل دادگستری و دستگاه قضا شاهد حل و برون رفت این مشکلات باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار