از مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران و مدیرعامل شرکت یزدباف به عنوان برگزیدگان صنعتی استان یزد تجلیل شد.

 در بیست و هشتمین سالروز ملی صنعت ومعدن از مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان برگزیده صنایع معدنی تجلیل به عمل آمد.

شرکت فولاد آلیاژی با اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر ویژه موفق شد در بین شرکت‌های بزرگ معدنی‌وصنعتی فعال در این حوزه در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده است؛ به عنوان برگزیده و شرکت برتر انتخاب شود.

 همچنین در این مراسم از مدیرعامل شرکت یزدباف به عنوان پیشکسوت نمونه کشوری تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دهقانی‌فیروزآبادی معاون علمی‌وفناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان یزد و دیگرمسئولان برگزار شد، شرکت فولاد الیاژی به عنوان برگزیده صنایع معدنی کشور شناخته شد.

در این مراسم مهندس محمد کمال زاده لوح و تندیس زرین روز ملی صنعت و معدن را به عنوان شرکت برتر فولادی از دکتر عباس علی‌آبادی وزیر صمت دریافت کرد و شرکت یزدباف بعنوان پیشکسوت نمونه کشوری انتخاب شد.

شرکت یزدباف تولید کننده محصولات نساجی است که آقای محمد ضرابیه بعنوان مدیرعامل این شرکت از قبل از انقلاب اسلامی تاکنون به مدت قریب به ۶۵ سال سابقه در عرصه مدیریت از مدیران با سابقه درخشان در حوزه نساجی به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین واحد نساجی کشور بوده و چند سالی است که در حوزه پوشاک با برند‌های مناسب در تولید انواع پوشاک و پارچه نخی فعالیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار