رئیس ستاد انتخابات اصفهان گفت: بیش از چهار میلیون تعرفه رای برای مرحله دوم انتخابات در اصفهان توزیع شد.

رئیس ستاد انتخابات اصفهان در بازدید از روند توزیع تعرفه‌های انتخابات در استان گفت: این میزان تعرفه میان ۲۸ شهرستان استان توزیع شد و اکنون مقدمات برگزاری فرایند مرحله دوم انتخابات در حال اجراست.

محمدرضا جان‌نثاری افزود: همان فرایندی که برای مرحله نخست انتخابات اجرا شد در این مرحله نیز تکرار می‌شود.

او  با اشاره به پیش‌بینی سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی در استان گفت: تعداد و مکان شعبه‌های رای گیری در استان تغییر نخواهد کرد و امروز نیز در حال توزیع تعرفه‌ها و امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات هستیم.

جان‌نثاری با اشاره به فرصت زمانی محدود تا برگزاری انتخابات ابراز اطمینان کرد که با همتی که در سراسر استان وجود دارد شاهد آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در مرحله نخست انتخابات، هرچند اندک، اما افراد دارای کارت ملی قدیمی برای رای دادن با مشکل مواجه شدند.

جان‌نثاری تصریح کرد: کارت ملی‌های قدیمی فاقد شناسه است از همین رو امکان رأی دادن با آنها وجود ندارد، اما افرادی که کارت ملی قدیمی دارند می‌توانند با همراه داشتن شناسنامه رأی خود را به صندوق بیندازند.

او خاطرنشان کرد: افراد دارای کارت ملی قدیمی در صورت نداشتن شناسنامه به ثبت احوال مراجعه کنند تا شناسنامه المثنی برای آنها صادر شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: افرادی که دوران محکومیت خود را در زندان می‌گذارنند نیز بایستی با شناسنامه یا کارت ملی در فرایند رأی‌گیری شرکت کنند.

او، آحاد مردم استان را به حضور در انتخابات دعوت کرد تا از حقی که جمهوری اسلامی برای آنان محفوظ دانسته است، بهره‌مند شوند.

سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی بر اساس مصوبات هیأت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، جمعه، ۱۵ تیر جاری، برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.