تیم جو بایدن معتقدند آمریکایی‌ها علیرغم سن و «ناتوانی ذهنی» رئیس‌جمهور آمریکا به او رای خواهند داد.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در مطلبی نوشت: تیم جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات آمریکا بر این باور است که آمریکایی‌ها علیرغم سن و «ناتوانی ذهنی» به او رای خواهند داد.

در این مقاله آمده است: «تیم بایدن هنوز معتقد است که ده‌ها میلیون آمریکایی - شاید از هر پنج رأی‌دهنده یک نفر - امسال به او رأی می‌دهند، علی‌رغم اینکه معتقدند او برای انجام این کار خیلی پیر یا از نظر ذهنی ناتوان است».

همچنین، به گفته ستاد انتخاباتی بایدن، نظرسنجی‌ها «نشان دهنده» ضرر‌های جدی در رتبه‌بندی رئیس‌جمهور فعلی نیست.

شب گذشته، در گردهمایی دموکرات‌ها نزدیک به ۳۳ میلیون دلار برای ستاد انتخاباتی جو بایدن جمع آوری شد که بخش زیادی از آن را حامیان عمومی حزب دموکرات پرداخت کردند. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که به رغم ضعف بایدن در مناظره روز پنجشنبه با دونالد ترامپ، رقیب جمهوری خواه هنوز بایدن حامیان خود را دارد.

پیش از این، هیئت تحریریه نیویورک تایمز از بایدن خواسته بود «به خاطر خدمت به کشورش» از رقابت‌های ریاست جمهوری کناره گیری کند.

پس از اینکه جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا در مناظره انتخاباتی روز پنجشنبه انتظارات دموکرات‌ها را برآورده نکرد و نگرانی‌ها را در مورد وضعیت روحی خود تشدید کرد، تعدادی از دموکرات‌ها به طور بالقوه پیشنهاداتی را برای جایگزینی رئیس جمهور آمریکا مطرح کردند.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۱۲ تير ۱۴۰۳
بساط اوکراین کار همین جوونور بود
آخرین اخبار