پیراهن جدید استقلال با تغییراتی در طراحی و اسپانسر خبر از دوران جدیدی برای این تیم پرطرفدار می‌دهد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالکیت باشگاه استقلال را در دست گرفته و سهامدار عمده این تیم شده، نامش را روی پیراهن آبی پوشان در فصل جدید قرار داده و جایگزین رایتل کرده است.

مدیران باشگاه استقلال قصد دارند تا از ظرفیت های تبلیغاتی روی پیراهن بازیکنان به سود مالک این باشگاه استفاده کنند تا مانند فصول گذشته از برند های مختلف روی پیراهن بازیکنان استفاده نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار