فرماندار قزوین گفت: با اختصاص ۵۰۹ شعبه ثابت و سیار در شهرستان قزوین آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

طیب ملکی پور فرماندار قزوین گفت: برای مرحله دوم انتخابات ۵۰۹ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۱۱۶ شعبه سیار و بقیه ثابت است و در این شهرستان شش هزار نفر دست اندرکار و پشتیبان برگزاری این انتخابات هستند.

ملکی پور بیان کرد: در عرصه انتخابات مقام معظم رهبری چهار مولفه مهم را بعنوان مطالبه مطرح کردند که امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت بود و همه باید این عوامل را مورد توجه جدی قرار دهیم.

ملکی پور اظهارداشت: امروز برای همه مسئولان مشارکت در اولویت اول قرار دارد لذا از همه مردم درخواست می‌کنیم هم خودشان وارد این مشارکت شوند و هم دیگران را دعوت کنند تا این مرحله از انتخابات را هم جدی بگیرند و پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

ملکی پور اظهارداشت: بایستی فردی را انتخاب کنیم که مثل گذشته فردی خداباور، مخلص و فساد ستیز باشد و به رهبری و انقلاب اعتقاد داشته و در مسیر اعتلای کشور حرکت کند.

فرماندار قزوین یادآورشد: در این مرحله نیز فضای سیاسی شهرستان مدیریت می‌شود و همه امانتدار رای مردم خواهیم بود تا انتخابات با شور و نشاط خاص خود برگزار شود و ما منتظر حضور مردم هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار