معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با تکمیل فیبر نوری مدیریت برق شهر آوج زمینه خدمت رسانی غیر حضوری با سرعت بالا برای مشترکان این منطقه نیز مهیا شد.

احمد احمدی معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با توجه به ضرورت کاهش و حذف مراجعه حضوری مشترکان به ادارات برق شهرستانها، بستر ارائه خدمات الکترونیک و برخط برای شهروندان مهیا شده است.

وی افزود: از آنجا که خدمات غیرحضوری و برخط در بستر اینترنت ممکن می‌شود لذا در سال‌های اخیر نسبت به ایجاد فیبر نوری در همه شهرستان‌ها بجز آوج اقدام شد و توانستیم ۵ شهرستان را از این شبکه برخوردار کنیم.

احمدی یادآورشد: خوشبختانه با همکاری شرکت برق منطقه‌ای زنجان عملیات نصب فیبر نوری در امور برق شهر آوج به پایان رسید و مردم این منطقه نیز از این پس می‌توانند از خدمات غیرحضوری و الکترونیک این شرکت برخوردار شوند.

معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: از دو هفته قبل شبکه فیبر نوری مدیریت برق آوج متصل و برقرار شد و مشترکان این شهر می‌توانند با سرعت بالا و همانند خدمات ستاد در مرکز استان از خدمات مورد نیاز خود در زمینه امور برق بهره‌مند شوند.

وی اظهارداشت: در این راستا دو پروژه اجرا شد که یک طرح توسط شرکت توزیع نیروی برق بود که فیبر نوری از پست آبگرم تا شرکت توزیع و یک پروژه توسط مدیریت برق آوج عملیاتی شد.

احمدی افزود: در این طرح ۲۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری بر روی شبکه برق خطوط ۲۰ کیلو ولت اجرا شد که بیش از یک میلیارد تومان هزینه دربرداشت.

معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: برق منطقه‌ای زنجان هم شبکه فیبر نوری از نوع OPJW به مسافت ۲۶ کیلومتر روی خطوط انتقال استان در مدت دو ماه انجام داد و در مجموع ۵۲ کیلومتر شبکه ایجاد شده است.

افزایش سرعت خدمت رسانی با اجرای فیبر نوری

معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص مزایای اجرای این طرح بیان کرد: افزایش سرعت خدمت رسانی در بستر الکترونیک و ارتقای امنیت ارتباطی و پیشگیری از حمله سایبری و کاهش مراجعه حضوری مشترکین به ادارات برق از دیگر مزایای اتصال مدیریت برق شهرستان آوج به فیبر نوری است.

به گفته احمدی، در حال حاضر تمامی ادارات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به شبکه فیبر نوری متصل شده اند.

برچسب ها: نیروی برق ، فیبر نوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار