رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزدگفت: شانزدهمین مدرسه فوتبال ویژه فرزندان پرسنل دانشگاه علوم پزشکی یزد افتتاح شد.

محمدرضا ساده رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در مراسم افتتاحیه مدرسه فوتبال فرزندان پرسنل دانشگاه اظهار داشت: امسال شانزدهمین مدرسه فوتبال ویژه فرزندان پرسنل با مربیان مجرب استانی آغاز به کار کرده است.

او افزود: پیرو مصوبه شورای عالی ورزش دانشگاه این بار مدرسه فوتبال به باشگاه معتبر استان یزد واگذار شد و با مدیریت هاشمی دارای مدرک B از آسیا کار خود را آغاز کرده است.

ساده با بیان اینکه با حمایت‌های مستمر ریاست دانشگاه و معاونت فرهنگی و دانشجویی این مدرسه فوتبال تمام استاندارد‌های آکادمیک را دارا می‌باشد گفت:در این دوره آموزشی کلیه فرزندان پرسنل علاوه بر آموزش فوتبال ایش سلامت جسم و روان نیز می‌شوند.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه ورزش را تنها داروی ارزان، اثربخش و در دسترس عنوان کرد و افزود:هم اکنون با حمایت‌های مستمر دکتر لطفی معاون فرهنگی و دانشجویی در تمامی رشته‌ها ورزشی فعالیت میشود و از همین جا از پرسنل دانشگاه دعوت می‌کنم که هر نفر به صورت حرفه‌ای در یک رشته ورزشی به صورت تخصصی ورزشکار شود.

 سید مهدی هاشمی باجگانی در مراسم افتتاحیه شانزدهم مدرسه فوتبال فرزندان پرسنل شور و نشاط فرزندان پرسنل را ستودنی دانست و اظهار داشت: در این مدرسه فوتبال بهترین امکانات با بهترین مربیان به صورت علمی رشته ورزشی فوتبال را به فرزندان پرسنل دانشگاه آموزش می‌دهند.

او ادامه داد: در کنار این برنامه آموزشی فوتبال، سنجش سلامت جسمی، مشاوره، تغذیه و مباحث روانشناسی نیز به صورت علمی نجام می‌شود.

هاشمی در پایان سخنانش از کلیه پرسنل و تیم تربیت بدنی دانشگاه به منظور برنامه‌ریزی جهت اجرای این مدرسه فوتبال، همچنین از مدیریت باشگاه ورزشی و نیز مربیان تشکر و قدردانی کرد.

 محمد حسن لطفی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تیم پرتلاش و پرکار تربیت بدنی دانشگاه گفت: مدرسه فوتبال یکی از بهترین و موثرترین برنامه‌هایی که اداره تربیت بدنی دانشگاه هر ساله در فصل تابستان با هدف خانواده محوری برگزار می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.