مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم از طراحی تعداد ۴۲ ایستگاه اتوبوس در «نهضت سبز ایستگاه‌های اتوبوس» در سال گذشته خبر داد.

لیلی نیک خلق احمدی،مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم اظهار کرد: اداره کل فنی و طراحی شهرداری قم در زمینه اجرای طرح نهضت سبز ایستگاه‌های اتوبوس با معاونت حمل و نقل شهرداری قم همکاری دارد.

وی با اشاره به اخذ دو مشاور در این حوزه افزود: طراحی این ایستگاه‌ها بر اساس اقلیم شهر قم و با تاکید بر تکریم شهروندان صورت می‌گیرد.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به اینکه تیم‌های اداره کل فنی و طراحی با هماهنگی حوزه حمل و نقل و ترافیک بازدید‌هایی در سطح مناطق داشته‌اند سال گذشته حدود ۴۲ ایستگاه اتوبوس تحت عنوان نهضت سبز ایستگاه‌های اتوبوس طراحی و ابلاغ شد.

نیک خلق احمدی با بیان اینکه ادامه کار این ۴۲ ایستگاه در سال جدید نیز ادامه دارد و هر هفته از طرف مناطق چند مورد ارسال می‌شود، گفت: در این زمینه اقداماتی مانند نقشه برداری، طراحی و مطابقت طرح با فضای کلی معبر و مکان اجرا صورت می‌پذیرد.

وی تاکید کرد: هدف اجرای نهضت سبز ایستگاه‌های اتوبوس در قم بهبود سیما و منظر شهری و بهبود وضعیت اقلیمی و رفاهی ایستگاه‌های اتوبوس است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم تصریح کرد: بعضی ایستگاه‌های اتوبوس شهر قم نیاز به بهبود وضعیت دسترسی دارد و در بعضی دیگر به سازه سازگار با سیما و منظر شهری نیاز داریم. همچنین استفاده از فضای سبز به منظور بهبود وضعیت اقلیمی ایستگاه و زیبایی محیط اطراف آن صورت می‌پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار