رسول پهلوان پور روز ‌چهارشنبه با کسب ۲۰ رای از مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تیراندازی استان زنجان انتخاب شد.

 مجمع عمومی و انتخاباتی هیات تیراندازی استان زنجان امروز با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد.

پهلوان پور تنها کاندیدای تصدی ریاست این هیات ورزشی با برگزاری مجمع و کسب ۲۰ رأی توانست مجددا به مدت چهار سال سکان هدایت هیات تیراندازی استان را برعهده بگیرد.

وی در این جلسه، گفت: تربیت مربیان، توسعه اهداف تیراندازی، قهرمان‌پروری و جذب بیشتر مردم به این ورزش از جمله برنامه های مهم این هیات است.

پهلوان پور برنامه های خود را استعدادیابی و توجه‌ به نیروی انسانی این رشته ذکر کرد و گفت: این هیات به لحاظ زیرساختها وضعیت خوبی دارد اما در برخی مسائل با مشکل مواجه است.

وی اظهار داشت: نبود سیبل الکترونیکی تیراندازی موجب شده آنگونه که باید و شاید فعالیت مطلوبی نداشته باشیم و این کمبود، مشکل ساز شده‌ است.

این مسئول خاطر نشان کرد: تامین سیبل الکترونیکی علاوه بر توسعه این رشته موجب می شود استان بتواند از مسابقات کشوری میزبانی کند که در نهایت به رشد و توسعه این رشته در استان منجر می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.