مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل به کشور‌های هدف صادر شده است.

کلیم‌اله وثوقی گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، ۱۳ میلیون و ۴۶۰ هزار تن در سطح استان اردبیل جابه‌جا شده که جا‌به‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا در سه ماهه اول امسال بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در سه ماه اول پارسال ۹۷۵ هزار تن کالا جابجا شده بود که با جابجایی یک میلیون تن کالا در سه ماه اول امسال، شاهد افزایش هفت درصدی هستیم.

او فعالیت ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل و نقل کالا در حال خدمات‌رسانی به مردم استان هستند.

وثوقی در ادامه گفت: در طول ۳ سال گذشته، ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار نفر مسافر با وسایل حمل و نقل عمومی استان اردبیل جا‌به‌جا شده‌اند که در دوران شیوع بیماری کرونا، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای مسافرت کاهش داشته است.

او در رابطه با آمار صادرات کالا از استان اردبیل افزود: یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل به کشور‌های هدف در طول ۳ سال گذشته صادر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.