مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه اعلام کرد: امروز برخی از مدارس کشور برگه هدایت تحصیلی را به دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.

حمید یزدانی، مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که قرار بود کارنامه مدارس متوسطه اول ۱۱ تیر توزیع شود؛ گفت: معلمان و مسئولین مدارس با تلاش‌های خود توانستند کارنامه دانش آموزان را از ۳ تیر به والدین ارائه دهند.

وی با بیان این که دانش آموزان از زمان دریافت کارنامه حدود ۵ روز فرصت اعتراض به نمرات خود را دارند؛ افزود: دانش آموزان با حضور در مدرسه می‌توانند نسبت به نمرات خود اعتراض کرده و معلمان مجددا برگه را تصحیح کنند.

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه با بیان این که فرایند ارائه کارنامه در برخی از مدارس کشور به پایان رسیده است؛ اعلام کرد: امروز برخی از مدارس کشور برگه هدایت تحصیلی را به دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.

یزدانی گفت: برخی از مدارس همچون سمپاد، نمونه دولتی و شاهد پیش از ثبت نام برای جذب دانش آموزان آزمون‌هایی را برگزار می‌کنند. در این نوع مدارس معدل دانش‌آموزان مهم است، اما در مدارس دولتی عادی شرط معدل برای ثبت نام وجود ندارد و والدین در صورت مشاهده باید به مدیر منطقه مربوطه مراجعه کرده و این تخلف را گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار