امیر صدیقی با کسب ۴۹ رای از ۵۰ رای ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ووشو با حضور اسبقیان معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ،اعضای هیئت رئیسه ووشو، نماینده ورزشکاران و مربیان و اعضای هیئت های ورزشی استان ها برگزار شد و  در نهایت امیر صدیقی با کسب ۴۹ رای از ۵۰ رای ماخوذه به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

امیر صدیقی پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسون ووشو گفت: از همه کسانی که به من رای دادند تشکر می کنم و باعث افتخارم است که بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شدم. ان شا الله مسیر قهرمانی ها با حمایت همه عزیزان ادامه یابد.

اسبقیان معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش درباره انتخاب امیر صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو گفت: با توجه به اینکه امیر صدیقی درخواست کرده بود که انتخاب نایب رئیس بانوان به مجمع بعدی واگذار شود به خاطر همین اعضای مجمع باید در این باره نظرشان را بدهند.

در مورد نایب رئیس اول و دوم بین صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و عباسی ناظر انتخابات فدراسیون ووشو یک بحثی به وجود آمد و اسبقیان معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد که رای گیری شود تا اعضای مجمع در این باره نظر نهایی خود را اعلام کنند.

جعفر سمیعی صفر قندی ۴۴ رای به عنوان نایب رئیس اول، میر عرب با ۴۸ رای به عنوان خزانه دار، میترا عباسی و مهدی علی نژاد به عنوان کارشناس خبره به ترتیب با ۳۸و ۵۰ رای، مهدی خلیلی سوادکوهی با ۲۶ رای و امیر عباس لشکری با ۴۸ رای نماینده باشگاه‌های ورزشی شد.

نایب رئیس بانوان نسبت به آرای صادر شده نواب رئیس اعتراض کرد و خواستار رای گیری برای نایب رئیسی بانوان شد.

مناف هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک گفت: ان شاالله بهترین نتایج را در ادامه مسابقات ووشو همانند بازی‌های آسیایی هانگژو کسب کنیم.

او درباره اعتراض نایب رئیس بانوان گفت: با توجه به اینکه صدیقی با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد، امیدوارم شفاف سازی شود تا شک و شبهه‌ای درباره این انتخابات به وجود نیاید.

صدیقی در برنامه های خود برای ریاست فدراسیون ووشو گفت:  امروز بعد از ۴ سال با افتخار مقابل شما ایستادم و خدمت در این ورزش برایم با ارزش است. ووشو ایران در بلندای ورزش ایستاده است و در بالای قله ایستاده است. سال اول حضورم در ووشو که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد ۷۰ مدال کسب کردیم.

او ادامه داد: در سال دوم پیروزی های ما حد و مرز نداشت و نایب قهرمانی جوانان آسیا و قهرمانی جوانان ووشو را به دست آوردیم. ما در هر نبرد پیروز بیرون آمدیم. در سال سوم سال باشکوهی شد و ۵۰ مدال کسب کردیم. پیروزی های زیادی که عطش ووشو را برای برد بیشتر کرد. کسب ۱۲ مدال در بازی های آسیایی هانگژو کسب کردیم. همدلی باعث افتخارات ووشو شد.

صدیقی خاطرنشان کرد: ۷۰ هزار بیمه شده در ووشو داریم. من در حالی مقابل شما ایستادم که قدردان زحمات شما هستم.

عباس شیبک نامزد فدراسیون ووشو درباره برنامه هایش گفت: با توجه به اینکه ووشو را می شناسم و در خانواده ووشو بزرگ شدم و به خاطر ووشو به افتخاراتی رسیدیم. وقتی صدیقی جای علی نژاد رییس فدراسیون ووشو شد ریل موفقیت ووشو ادامه یافت و اکنون ۲ فدراسیون را صدیقی اداره کرد. بودجه فدراسیون ووشو فقط مربوط به وزارت ورزش نیست و یک مدیر قوی باید هزینه ها را تامین کند که صدیقی به خوبی این کار را انجام داد.

در نهایت عباس شیبک به نفع صدیقی کنار رفت. جعفر عرفیان، مجتبی جلدهای و سید امیر نوری سادات هم در جلسه مجمع انتخاباتی حضور پیدا نکردند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۳ تير ۱۴۰۳
چهارسال دیگر هم ووشو نابود خواهد شد
آخرین اخبار