فرمانده سپاه سلمان گفت: کشور ایران نیازمند انتخابی شایسته برای امتداد حرکت شایسته دولتمردان شهید است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در جمع فرماندهان و آحاد بسیجیان شهرستان‌های منطقه سیستان، اظهار داشت: از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی فتنه‌های بزرگی توسط دشمنان ما علیه مردم و کشور ما رقم خورد و دشمن تمام تلاش خود را به کار بست تا این حرکت عظیم را در ایران متوقف کند.

وی افزود: کسانی که امروز به دنبال سیاه نمایی اقدامات نظام اسلامی هستند می‌دانند که این انقلاب چه هدف و راهبردی را در جهان طی می‌کند؛ این نظام معادلات مستکبرین جهان را بر هم زد و توانست زورگویان عالم را به چالش بکشد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: از روز‌های ابتدایی شهادت آیت الله رئیسی و فقدان رئیس جمهور، دشمن تمام توان خود را در راستای راهبرد کم ارزش نشان دادن انتخابات به میدان آورد. دشمن پیشرفت و استقلال ما را بر نمی‌تابید و می‌خواست تا مردم ایران همچون زمان طاغوت مستعمره آنان باشند.

شفائی تصریح کرد: دشمن می‌داند مشارکت در انتخابات مشتی محکم بر دهان آنان است و می‌تواند باعث انسجام داخلی ایران شود. مشارکت حداکثری در انتخابات باعث توسعه و پیشرفت کشور می‌شود و ما را در مقابل فتنه‌ها بیمه می‌کند.

وی افزود: آن چیزی که از همه ما انتظار می‌رود حضور حداکثری در انتخابات و ایجاد روشنگری و انتخاب فرد اصلح می‌باشد؛ اقتدار امروز انقلاب اسلامی نتیجه تلاش‌های فرزندان غیوری است که در برهه‌های مختلف ایثار و جانفشانی نمودند.

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز افتخار می‌کنیم که پرچم جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور مردم بر قله‌های رفیع افتخار برافراشته است؛ رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی توانست با اتکاء به توان داخلی ثمرات زیادی را رقم بزند. این شهید عزیز توانست نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب کند.

شفائی تصریح کرد: دشمن برنامه داشت تا اقتصاد ایران را به نابودی بکشاند، اما تلاش‌های دولت مردان ما باعث شد تا نقشه‌های آنان به نتیجه نرسد و نظام اسلامی با اقتدار بیشتری به کار خود ادامه دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشور ایران نیازمند انتخابی شایسته برای امتداد حرکت شایسته دولتمردان شهید است؛ انتخابی که اقتدار امروز و فردای کشور ما را تامین و دشمنان را نسبت به آینده ایران اسلامی ناامید نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار