جانشین انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری دو مامور قلابی توسط پلیس اماکن آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن بابایی جانشین انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی گزارشات متعدد مردمی و همچنین اعلام اداره تعزیرات حکومتی مبنی بر اینکه شخصی با غصب عناوین به عنوان بازرس اداره اماکن، تعزیرات حکومتی و بیت رهبری اقدام به ایراد گرفتن و بیان تخلفات واحد‌های صنفی و ترساندن آنها و در نهایت اخذ پوشاک، کالا و ... از آن واحد‌های صنفی در سطح شهرستان بدون پرداخت وجه می‌نماید، مراتب در دستور کار ماموران پلیس اماکن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی و فنی و بررسی‌های تخصصی ماموران اماکن موفق به شناسایی متهمین شده و در پی شکایت شهروندی آنان را به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان احضار کردند.

جانشین انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: متهمان که زن و شوهر بودند با مشاهده ادله‌های موجود و شناسایی مالباختگان مبنی بر اینکه آنان با داشتن کارت شناسایی جعلی و معرفی خود به عنوان بازرس تعزیرات به ۵ فقره سرقت در سطح شهرستان قائم شهر اعتراف کردند.

سرهنگ بابایی در پایان با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی و سپس روانه زندان شدند، افزود: از کسبه و شهروندان عزیز خواستارم در صورت متضرر شدن از سوی افرادی با شرایط ذکر شده می‌باشند جهت پیگیری و بررسی موضوع به اداره تعزیرات استان مازندران مراجعه نمایند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.