معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: در فضای مجازی پیام‌ها پیگرد مجرمانه دارد بنابراین قطبی سازی و رفتار مجرمانه اتفاق افتاده در فضای مجازی را پیگیری می‌کنیم.

علی فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان قزوین گفت: در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری که جمعه گذشته برگزار شد، مشکل امنیتی و بازداشتی تخلفات در استان نداشتیم.

فولیان اظهار کرد: مسئولان و ناظران، پیوسته در راستای برنامه‌های پیشگیرانه تخلفاتی اقدام کنند تا سلامت و امنیت انتخابات تداوم داشته باشد. در این زمینه اگر افرادی به بخواهند امنیت و سلامت انتخابات را خدشه وارد کنند، برای آنان پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

وی گفت: در فضای مجازی پیام‌ها پیگرد مجرمانه دارد بنابراین قطبی سازی و رفتار مجرمانه اتفاق افتاده در فضای مجازی را پیگیری می کنیم.

جلالی رئیس دادسرای نظامی هم در این نشست گفت: در عرصه امنیت زمانی میتوانیم متولی خوبی باشیم که خود در فضای رقابت داخل نشویم و ورود نکنیم و در این صورت تخلف کسانی که خود متولی امنیت هستند، بخشودنی نیست.

صفری رئیس هیات نظارت بر انتخابات گفت: اگر میخواهیم انتخابات امنی داشته باشیم و با مشکل مواجه نشویم طبق قانون عمل کنیم و از ایجاد شائبه در انتخابات بپرهیزیم. بر این اساس انجام تبلیغات توسط کارمندان در ساعات اداری و استفاده از اموال عمومی جرم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار