فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان منزل شهروندان شهرری و اعتراف متهمان به هشت فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد.

 سرهنگ  محمدقاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان ری، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی، در نهایت موفق به شناسایی سارقان که جزء سارقان سابقه دار بودند، شدند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، سارقان را در یک عملیات غافلگیرانه و در مخفیگاه خود در"جنوب شهرستان " دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند، اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود به هشت فقره سرقت از منازل شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهمان دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند که پس ازتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه این اقدام پلیس، موجبات رضایتمندی عموم مردم را بدنبال داشت خاطر نشان کرد: شهروندان با تجهیز اماکن خصوصی خود به تجهیزات ایمنی، از وقوع سرقت پیشگیری کنند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار