مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در دولت سیزدهم ۳۰ دستگاه پل بزرگ به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر در استان احداث و ۱۰۰ دستگاه پل بزرگ و کوچک نیز تعمیر شد.

عارف امرایی امروز در جلسه عملکرد شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در لرستان اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۶۵۱ قرارداد به مبلغ ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان قرارداد در راستای ایمن سازی و نگهداری را‌ه‌های استان منعقد شد، همچنین هفته گذشته یک هزار میلیارد تومان مناقصه برای روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی انجام شد.
وی افزود: در دولت سیزدهم ۷۸۰ کیلومتر روکش آسفالت، ۱۳ کیلومتر راه فرعی تعریض و ایمن سازی همچنین اصلاح هندسی ۲۳ نقطه حادثه خیز انجام شد. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: همچنین در دولت سیزدهم ۳۰ دستگاه پل بزرگ به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر احداث و ۱۰۰ دستگاه پل بزرگ و کوچک نیز تعمیر شد.
امرایی با اشاره به انجام هشت هزار کیلومتر خط کشی راه در استان عنوان کرد: ظرف سه سال گذشته روشنایی ۴۰ نقطه در حوزه راهداری انجام شد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه راه روستایی ۳۰۷ کیلومتر آسفالت انجام شد، گفت: همچنین ۳۰۰ کیلومتر بهسازی و هوشمندسازی راه‌های استان ظرف این سه سال انجام و ۱۲ سامانه ثبت تخلفات به راه‌های استان اضافه شد. 
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در دولت شهید جمهور ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا و ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر جا به جا و ۱۰۸ هزار نفر زائر اربعین جابجا شده است.

برچسب ها: دولت سیزدهم ، لرستان ، پل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۴ تير ۱۴۰۳
همش دروغه ما که اینجاییم جز یکی دوتا پل که اونها هم ایراد ساختاری دارن چیزی ندیدیم