مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: در دولت شهید رئیسی، هفت هزار و ۸۸۲ واحد در مراحل مختلف به متقاضیان یزدی تحویل شده است.

خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در نشست مدیران حوزه راه و شهرسازی با خبرنگاران گفت: از ۵ هزار و ۱۱۹ واحد که برنامه‌ی وزارت راه و شهرسازی در حوزه بافت‌های فرسوده و بافت‌های هدف است، چهار هزار و ۸۳۴ واحد عملیاتی شده است.

وی گفت: استان یزد، در رتبه‌ی دوم از نظر کارسازی حوزه‌ی نوسازی مسکن در بافت‌ها  فرسوده‌ی شهری قرار گرفته است.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان هم گفت: مبلغ این تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان است که ۱۸۵ میلیون تومان آن صفر درصد و مابقی با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار کشور محاسبه می‌شود.

به گفته‌ی باقری، این تسهیلات با دوره تنفس دو ساله و بازپرداخت پنج ساله است.

تحویل بیش از هفت هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تلاش مدیران استان برای تحقق تعهدات دولت سیزدهم گفت: در این حوزه، تاکنون بیش از ۲۰۰ درصد در استان کارسازی شده است یعنی ۲ برابر برنامه‌ای که داشتیم.

خواجه رضایی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون هفت هزار و ۸۸۲ واحد در مراحل مختلف آپارتمانی، ویلایی، تدریجی و خودمالک به متقاضیان تحویل شده است.

کارشناس مسکن اداره کل راه و شهرسازی هم با اشاره به تائید نهایی حدود ۶۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد گفت: از این تعداد ۲۲ هزار و ۹۵ واحد در دست آماده سازی است.

لبافی افزود: این متقاضیان ثبت نام راه انجام داده اند، واریزی‌ها صورت پذیرفته و کار اجرایی شروع شده است.

وی اظهار داشت: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم سامانه همچنان برای ثبت نام خانواده‌های خوش جمعیت فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.