به مناسبت هفته صنعت و تولید در مراسمی از ۲۷ صنعتگر و معدنکار برتر هرمزگانی تجلیل شد.

 رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: این فعالان در حوزه رشد تولید، بهره وری و افزایش نیروی کار برتر شناخته شدند. خلیل قاسمی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون تولیدات صنعتی استان از شانزده به ۲۶ میلیون تن افزایش یافته است. وی گفت: در حوزه معدن نیز تولیدات این حوزه از سی و چهار به ۵۴ میلیون تن رسیده است.

استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۷ شهرک صنعتی در استان به بهره برداری رسید و سه شهرک صنعتی دیگر هم تا دهه فجر امسال راه اندازی می‌شود. مهدی دوستی افزود: همچنین در این مدت صادرات کالا از یک میلیارد و ششصد میلیون دلار به سه میلیارد و ۳۲۰ میلیون دلار افزایش یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم گفت: بازنگری در قوانین تجارت ضروری است و صنعتگران با ارتباط بیشتر با نماینده‌های مجلس مشکلاتشان را بازگو کنند.

هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: راه اندازی صنایع و واحد‌های تولیدی در استان باید بر اساس سند آمایش سرزمینی صورت گیرد.

در حاشیه این مراسم بسته حمایت از تولید و تجارت خادم الرضا رونمایی شد. بهبود فضای کسب و کار، مشارکت مردم و تسهیل گری و تامین منابع از مهم‌ترین موضوعات این بسته‌ی حمایتی است. همچنین در این همایش دانش اموختگان هنرستان جوار صنعت و معدن، فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.