نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های بزرگی از دولت‌های قبل بر زمین‌مانده بود و در دولت شهید آیت‌الله رئیسی به سرانجام رسید.

 حسینعلی شهریاری بیان کرد: طرح‌های زیادی در دولت‌های گذشته کلنگ زده شد شروع شد و به سرانجام نرسید از جمله سه بیمارستان ۵۴۰ تخته خوابی در استان شامل بیمارستان چابهار، ایرانشهر و زاهدان که ۱۰ درصد هم پیشرفت نداشت.

وی افزود: پروژه راه‌آهن از زمان دولت احمدی‌نژاد شروع شد به دولت روحانی رسید و پیشرفت بسیار کند بود و آنچه که مدنظر بود اتفاق نیفتاد که در دولت شهید رئیسی خدمتگزار و رئیس‌جمهور شهید به‌سرعت پیش رفت و امیدواریم طبق قراری که دارند تا پایان سال آینده به سرانجام برسد.
 
 نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان که به‌صورت ویدئوکنفرانس در دولت روحانی بود و هیچ اتفاقی نیفتاد در دولت شهید رئیسی پیشرفت بسیار خوبی داشته و طبق برنامه‌ای که شهید جمهور داشتند و دیدار نمایندگان استان در خصوص مسائل استان با سرپرست ریاست‌جمهوری طبق برنامه پیش می‌رود و پیشرفت پروژه ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: دانشگاه مستقل علوم پزشکی در شهرستان چابهار در زمان روحانی به سرانجام برسد که به سرانجامی نرسید و در دولت شهید رئیسی این اتفاق افتاد و دانشگاه مستقل علوم پزشکی در شهرستان چابهار به سرانجام رسید.
 
شهریاری تصریح کرد: بزرگراه‌های استان در دولت روحانی شاید به ۳۰ یا ۴۰ کیلومتر نرسیده بود و پیشرفتی نداشت که در دولت شهید آیت‌الله رئیسی به ۲۸۰ کیلومتر در دو سال خدمت شهید رئیسی رسید و در حال حاضر مقدار قابل‌توجهی هم در دستور کار است.

وی اظهار کرد: دولت مردمی شهید رئیسی قول‌هایی که برای استان داده بود به طور جد پیگیری می‌کرد مخصوصاً مشکل آب استان که پروژه بزرگ آب‌شیرین‌کن که در سرای دشتک ساخته شده است و ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن که در یک منطقهٔ خشک ساخته شده است که آب در آنجا تصفیه شده و توسط خط لوله توزیع می‌شود.
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: پروژه‌های بزرگی از دولت‌های قبل بر زمین‌مانده بود و در دولت شهید رئیسی به سرانجام رسید و آب تالاب هم تا آخر سال طبق قولی که مسئولین داده‌اند به زاهدان خواهد رسید.

وی با اشاره به گازرسانی در دولت روحانی ادامه داد: در دولت روحانی گازرسانی به استان با روشن‌کردن یک مشعل که شائبه وجود یک کپسول گاز را در پی داشت و در حد مشعل هم ماند بود که در مدت کوتاه دولت شهید رئیسی کل استان از نظر پروژه گازرسانی و گازرسانی به شهر‌ها در حال انجام هست و خیلی از این پروژه‌ها به سرانجام رسیده است.

شهریاری گفت: پروژه راه‌آهن که در دولت دوم احمدی‌نژاد کلنگ راه‌آهن چابهار را زد و با تصویب ۸۰ میلیارد تومان اعتبار که باد خاک گلنگش را برد و در دولت روحانی ادامه پیدا کرد در دولت شهید آیت‌الله رئیسی راه‌آهن زاهدان خاش به بهره‌برداری رسید و پیشرفت خوبی برای ادامه پروژه راه‌آهن زاهدان چابهار دیده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار