هیئت قایقرانی استان کرمان از عموم مردم به ویژه ورزشکاران برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

هیئت قایقرانی استان کرمان با انتشار یک بیانیه، مردم را به حضور در انتخاب دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون فرازی دیگر از تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی را در پانزدهمین روز تیرماه ۱۴۰۳ در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو داریم و بی شک تحقق پیشرفت و پویایی کشور با حضور همگانی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی امکانپذیر است.

این انتخابات، تجلّی حضور ملتّی خواهد بود که بیش از ۴۵ سال است با وجود تمام توطئه‌ها بر عزم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده و با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان در خون خفته انقلاب اسلامی است.

امروز موکلف هستیم وحدت خود را حفظ کنیم و در مناسبت‌هایی مانند انتخابات که در استقلال کشور، امنیت، عظمت، جلال و شکوه این مملکت دخیل هستند، حضور فعال داشته باشیم.

هیئت قایقرانی استان کرمان در استمرار همراهی‌های گذشته با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، با شوری بی‌نهایت، زمینه حماسه‌ای ماندگار را بوجود می‌آورد تا پیروزی مردم ایران بار دیگر به ارمغان آید.

این هیئت از عموم دعوت به عمل می‌آورد در تکرار حضور درخشان ملت در دوره‌های گذشته انتخابات، در مقطع با اهمیت کنونی نیز حضور باشکوهی در انتخابات داشته باشند و به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مشارکت گسترده جامه عمل بپوشانند.

وعده‌ی ما: جمعه ١۵ تیر ١۴٠٣ از ساعت ٩ تا ١٢ در مجموعه ورزشی سعادت در شهر کرمان و دیگر شعب اختصاصی در سراسر استان»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.