مراسم تجلیل از فعالین نماز و قرآن صدا و سیمای استان گلستان با حضور مدیر کل صدا و سیما و مدیر ستاد اقامه نماز استان در نمازخانه اين مركز برگزار شد.

مدیر کل صدا و سیما در جلسه تجلیل از فعالین اقامه نماز و ختم قرآن کریم که با حضور نمازگزاران برگزار شد، گفت: نماز راز ارتباط انسان با خداست و عرصه پهناوری است که موج اندیشه انسان وسعت می‌یابد و وجودش در زلال آن پاک می‌شود.

 رسول شکری نیا افزود: یاد خدا در تمثال نماز زیباست و نماز در تمثال جماعت و چه گرامی اند کسانی که این عرصه عشق به معبود را همه روزه با اخلاص مثال زدنی خود برای مومنان خداجو فراهم می‌کنند.

 وی از زحمات خالصانه و تلاش‌های معنوی همکاران در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز و درک مفاهیم قرآن سپاسگزاری کرد و بیان داشت: امیدوارم در راه توسعه و ترویج فرهنگ نماز همواره ثابت قدم و در سایه سار فیوضات این فریضه الهی در دنیا و عقبی سربلند و سعادتمند باشید.

در ادامه مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان در امر ترویج نماز و تعامل خوب با این ستاد گفت: با توجه به اینکه صدا و سیما یک دانشگاه فرهنگی است درراستای ترویج فرهنگ نماز تلاش‌های ارزشمند و خداپسندانه‌ای را در خصوص این فریضه الهی انجام داده است.

قاسم محمدی افزود: نماز در تمام ادیان الهى به عنوان برترین آیین عبادى و رکن معنویت و ارتباط با خداوند مطرح بوده است و در این کتاب الهى وظایفى براى مسلمانان در مقابل نماز مقرر شده است.

وی با اشاره به اینکه نماز در بیشتر سوره‏ هاى قرآن از بزرگ‏ترین سوره بقره تا کوچک‏ترین آن کوثر، مطرح است، یادآور شد: یکی از آثار و برکات نماز این است که مثل یک اهرم باز دارنده عمل می‌کند و انسان را از لغزش و گناه باز می‌دارد.

در پایان این مراسم، ضمن اقامه نماز جماعت از فعالین نماز و قرآن صدا و سیمای استان گلستان تجلیل شد.

برچسب ها: اقامه نماز ، معنویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.