عملیات اجرایی شهرک مشاغل کارگاهی نیشابور به عنوان بزرگترین پروژه شهرداری این شهر پس از ۱۵ سال انتظار آغاز شد.

حسن میرفانی شهردار نیشابور گفت: این پروژه همزمان با هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری تاریخ شهرداری نیشابور کلنگ زنی شد تا مشاغل کارگاهی به صورت تجمیعی در یک محل فعالیت داشته باشند.

او افزود: شهرک مشاغل کارگاهی نیشابور در زمینی به مساحت ۱۰۶ هزار مترمربع با ۴۱ هزار مترمربع زیربنا با حضور جمعی از مسولان شهرستان نیشابور کلنگ‌زنی شد.

شهردار نیشابور با بیان اینکه طی تفاهم‌نامه‌ای که با بخش خصوصی صورت گرفته است، برای احداث این پروژه ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد تا بیش از ۴۰۰ واحد کارگاهی در این شهرک مستقر گردند، ادامه داد: مقرر گردیده این پروژه بزرگ طی ۳۶ ماه اتمام و تحویل شهرداری نیشابور گردد، اما با آغاز کار به مرور فاز‌های احداثی افتتاح خواهد شد.

میرفانی بیان کرد: انجام این مهم محقق نمی‌شد مگر با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر نیشابور که همت خود را برای انتقال و تجمیع این مشاغل در یک محل به کار بستند.

او تصریح کرد: همچنین در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نیشابوری، بهره‌برداری از ۱۸ پروژه شهرداری نیشابور همزمان با هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در نیشابور انجام شد.

شهردار نیشابور بازگشایی معابر از جمله بازگشایی و احداث بلوار مهر و بعثت، اجرای آسفالت ۴۰ معبر، احداث پارک مزار قلعه نو باغات و پارک رسالت شرقی ۲، احداث ادامه جاده سلامت، احداث زمین چمن مصنوعی ضلع شرقی میدان آتش نشان از جمله این طرح‌ها دانست و تاکید کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.