فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه با دستگیری ۱۷ سارق در زنجان کشف و به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ داود مرسلی روز پنجشنبه گفت: پلیس انتظامی شهرستان زنجان با اجرای طرح یک هفته ای مبارزه با سارقان موفق به شناسایی و دستگیری ۱۷ سارق شد.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح ۳۹ فقره انواع اموال سرقتی، ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و هفت دستگاه خودرو مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد:شهروندان در صورت مشاهده تردد وسیله های نقلیه مشکوک فاقد پلاک انتظامی یا دارای پلاک مخدوش با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را اطلاع رسانی کنند.

کشف ۹ فقره سرقت سیم برق و دستگیری ۲ مالخر در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف ۹ فقره سرقت سیم برق و دستگیری ۲ مالخر خبر داد و گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت سیم برق در سطح شهرستان و برابر بررسی های به عمل آمده مبنی بر خرید و فروش سیم های برق غیرمجاز توسط افرادی سابقه دار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه هادی نوروزی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی ۲ مالخر شدند و بیش از ۹۰ متر سیم برق هوایی مسروقه از آنان کشف شد.

نوروزی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته به ۹ فقره خرید اموال مسروقه اعتراف کردند و آنان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای پلیسی در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف سرقت ، سرقت خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.